رفتن به محتوای اصلی
x

☘️حضور مسئولین و کارشناسان محترم #معاونت_درمان_دانشگاه_علوم_پزشکی اصفهان در بیمارستان شهیددکتربهشتی اردستان

🌼به گزارش روابط عمومی بیمارستان اردستان روز شنبه (۲) خرداد ماه، کارشناس های محترم اداره اعتباربخشی دانشگاه با حضور در بخش های بالینی بیمارستان شهیددکتربهشتی اردستان، به بررسی وضع موجود پرداختند.

☘️ طی این بازدیدها، سنجه های مدیریت پرستاری،کنترل عفونت،ایمنی،اطلاعات سلامت و واحد مددکاری بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفت .

☘️ شایان ذکر است بازرسین باحضور دربخشهای مختلف بیمارستان در خصوص اطلاع از معضلات درمانی و غیر درمانی بخش ها بازدید نمود.

☘️در این بازدید مسئولین معاونت درمان ضمن عرض خداقوت به پرسنل و مسئولین بیمارستان از نحوه ثبت نوبت ارجاع تا حضوربیماران درکلینیک تخصصی و انجام خدمت توسط متخصصین محترم پرداختند.

🌼در آخر طبق نشستی با حضور مسئولین بیمارستان و مسئولین معاونت درمان دانشگاه صورت گرفت رئیس بیمارستان جناب آقای #دکترروحانی درخصوص مشکلات موجود دربیمارستان و همچنین مستهلک بودن بعضی دستگاههای مورد استفاده بخش ها توضیحاتی را ارائه نمودند.