☘️حضور مسئولین و کارشناسان محترم #معاونت_درمان_دانشگاه_علوم_پزشکی اصفهان در بیمارستان شهیددکتربهشتی اردستان
به گزارش روابط عمومی بیمارستان اردستان روز شنبه (۲) خرداد ماه، کارشناس های محترم اداره اعتباربخشی دانشگاه با حضور در بخش های بالینی بیمارستان شهیددکتربهشتی اردستان، به بررسی وضع موجود پرداختند.
طی این بازدیدها، سنجه های مدیریت پرستاری،کنترل عفونت،ایمنی،اطلاعات سلامت و واحد مددکاری بیمارستان مورد ارزیابی قرار گرفت .
شایان ذکر است بازرسین باحضور دربخشهای مختلف بیمارستان در خصوص اطلاع از معضلات درمانی و غیر درمانی بخش ها بازدید نمود.
در این بازدید مسئولین معاونت درمان ضمن عرض خداقوت به پرسنل و مسئولین بیمارستان از نحوه ثبت نوبت ارجاع تا حضوربیماران درکلینیک تخصصی و انجام خدمت توسط متخصصین محترم پرداختند.
در آخر طبق نشستی با حضور مسئولین بیمارستان و مسئولین معاونت درمان دانشگاه صورت گرفت رئیس بیمارستان جناب آقای #دکترروحانی درخصوص مشکلات موجود دربیمارستان و همچنین مستهلک بودن بعضی دستگاههای مورد استفاده بخش ها توضیحاتی را ارائه نمودند.